Revista

Tac

In Uncategorized on 08/04/2009 at 7:28 am

Să-ţi zic? Eu aici, tu acolo, iar lumea-ntre noi ca un sac din care, prin muşcătura moliei, curge timpul.
Mai bine tac. Mai bine tac, tic, tac. (Marian Coman)

  1. Secundarul numara zilele! Tic, tac, … Si s-a lasat tacerea in revista. S-o fi scurs tot timpul din sac? Sa punem mana sa-l umplem cu inspiratie.

  2. E interesantă miscarea aceasta a textelor literare miniaturizate. Eu promovez PA-ul, adică texte de 500 de semne. La literatrura twitter n-am avut curajul să mă bag, deocamdată experimentez PA-ul. Dar privesc cu interes ce scrii aici.

  3. IMI: pai puneti mina…

  4. fii atent ! tu acolo, eu aici si-ntre noi niste scrise semne. unde vezi tu alt timp in afara chiar clipei acestei aplecari?
    doar intrebarea ramane, ne intelegem, ne cunoastem, si mai ales, daca ne vom fi recunoscut?

  5. calinhera: unde pot sa vad ce faci?

  6. E o tacere de melc neatribuit. Ce zace flamand pe margine de farfurie. Doar niste biete bete de tobosar il mai incanta cateodata.

  7. Felicitari pentru site. Ati castigat un cititor.

  8. A fost o idee frumoasă… Mulțumesc.

Leave a Reply

